Demanem convocatòria immediata de la Mesa General d’Universitats

Cal aplicar els acords pactats a l’àmbit de la funció pública

A la reunió del 16 de juny de 2017 de la Mesa General de la Funció Pública, CCOO i UGT vam arribar a diferents acords amb el Govern, d’aplicació directe al personal de la Generalitat.

• El Govern de Catalunya es compromet a negociar l’aplicació de l’acord del 29 de març signat amb el Govern de l’Estat i adoptar les mesures necessàries per reduir la temporalitat en cada àmbit per sota del 8% en el termini de tres anys.
  • El Govern es compromet al retorn durant l’any vinent del 10% com a mínim de la paga del 2013 sostreta als treballadors públics i a continuar, abans del proper 30 de setembre, les negociacions de la calendarització del retorn de l’import de les pagues de 2013 i 2014 així com de la resta de condicions laborals que formen part de la plataforma reivindicativa del sindicats.
  • S’incorporen nous supòsits d’incapacitat temporal amb la percepció del 100% de les retribucions.

La Generalitat, que va tenir una agilitat vertiginosa per aplicar al personal de les universitats les retallades establertes pel seu personal, addueix ara que aquests avenços no ens afecten. Per tal fer extensius aquests acords i insistir en la necessitat d’incorporar el PAS de les universitats als mecanismes de reducció de la temporalitat que han arribat a tota la resta de la funció pública, CCOO hem demanat la convocatòria immediata de la Mesa General d’Universitats.

Restem a l’espera de data i hora. Us mantindrem informats.