Les universitats públiques de Catalunya han signat un conveni amb l’AQU que permetrà l’avaluació del professorat agregat interí

Després de més de 3 anys de lluita encapçalada per CCOO, podem informar-vos que s’ha acordat el Conveni que permetrà l’avaluació dels Agregats Interins pel que fa als períodes de docència i recerca.
Creiem que, la nostra incorporació al Consell de Govern de l’AQU, i la insistència que hem mantingut en tots els marcs de diàleg i negociació, ha facilitat aquesta primera fita.
La posada en marxa del sistema suposa que pel que fa a l’avaluació de la recerca del professorat agregat interí, s’obrirà una convocatòria extraordinària l’octubre de 2016 per avaluar la seva activitat investigadora corresponent al 2016. A partir del 2017 l’avaluació de l’activitat investigadora d’aquesta figura es farà conjuntament amb la del PDI contractat, sent la propera convocatòria el gener de 2017.
Quant a l’avaluació de la seva activitat docent, al gener de 2017 s’obrirà la convocatòria extraordinària amb efectes d’1 de gener de 2016.
Ara continuarem treballant per garantir que a totes les universitats aquest reconeixement, fonamental per la carrera acadèmica, també tingui visualització econòmica i  per l’estabilització del PDI.
Seguim en lluita!