Recuperem l’increment del 0,3% de 2010

Avui dimecres, 3 de febrer, CCOO ha presentat una instància adreçada al gerent de la nostra universitat en la que li demanem l’abonament del 0,3% d’increment salarial del 2010, que les universitats encara ens devien. Malgrat que és un quantitat modesta, des de CCOO hem presentat aquesta petició a totes les universitats públiques catalanes per demanar que es compleixi el nostre Conveni, concretament la disposició transitòria primera que estableix que “el mes següent de la publicació del conveni, es liquidarà de forma proporcional a les seves retribucions, un 0,3% d’increment retributiu, atès que no s’ha fet efectiu, corresponent als mesos de gener a maig de 2010 i de la paga extra del mes de juny de 2010, respecte de les taules retributives del 2009”. Aquesta petició va ser plantejada per CCOO durant la negociació del VI Conveni perquè al 2010 no se’ns va aplicar l’increment que marcava la Llei de pressupostos i ara volem que es faci efectiu: més enllà de que sigui una quantitat petita, no volem renunciar a res perquè ho volem recuperar tot.