24 de març: defensem la universitat pública

Cartell Manifestació 24 març

El Govern de Wert continua amb les seves agressions contra la universitat pública, tant amb la reforma del 3+2 com amb nous decrets que té en preparació i que facilitaran la creació de noves universitats privades i modificaran els criteris per a l’acreditació del PDI funcionari, fent-los més arbitraris i consolidant el menyspreu de l’activitat docent en relació a la investigadora.

En l’àmbit de l’Estat, s’ha convocat una vaga general universitària pel 24-M, però a Catalunya aquesta convocatòria no té el suport de tots els col·lectius de la comunitat universitària. Per aquest motiu, CCOO Universitats, una vegada consultada l’afiliació, hem decidit organitzar un altre tipus de protesta pel 24 de març i promourem altres mobilitzacions que permetin fer públic el nostre rebuig a les polítiques universitàries de Rajoy i Mas.

En aquest sentit us convoquem a la manifestació que aplegarà estudiants, PAS i PDI de les universitats públiques catalanes a les 12:00 del migdia a la Plaça Universitat de Barcelona.

Secretariat Interuniversitari de CCOO