Mesa de PAS Funcionari 8-4-2014

A petició de CCOO, ahir dimarts 8 d’abril va tenir lloc la primera reunió de la Mesa de PAS-F després de quatre anys sense reunir-se. La composició d’aquesta Mesa és paritària entre els representants de la universitat i els representants sindicals. També hi assisteix un representant de la Direcció General d’Universitats que la presideix.

En primer lloc s’ha produït l’actualització de la representació sindical de la Mesa de PAS-F*, quedant CCOO amb 9 membres i la UGT amb 5.

En segon lloc, la part sindical, hem demanat establir un pla de treball per a l’any 2014, i s’han concretat 4 temes:

• concursos de provisió de llocs de treball
  • permutes (entre universitats)
  • teletreball
  • relleu generacional

Per a facilitar el desenvolupament tècnic s’ha acordat la creació d’un grup de treball més reduït que abordi aquests assumptes. La intenció en primer lloc és obtenir la informació oficial de cada universitat i posteriorment aconseguir acords conjunts a les 7 universitats de cada tema.

CCOO treballarem per tal de que s’iniciï una nova etapa de la Mesa de PAS funcionari que permeti al col·lectiu anar avançant de mica en mica en temes d’interès comú a les 7 universitats públiques catalanes. Tanmateix continuarem reivindicant i lluitant per a la recuperació dels drets econòmics, socials i laborals arrabassats per les diferents retallades produïdes per les diferents administracions.

* es distribueix en funció dels resultats obtinguts a les eleccions a les juntes de PAS de les universitats públiques catalanes, entre els Sindicats que hagin obtingut un mínim del 10% del total de representants

Taula representació sindical Mesa PAS-F 2014