El TSJC reconeix el dret a la part proporcional de l’extra de nadal (2012) al PAS-L

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha dictat sentència per la qual estima parcialment el conflicte col·lectiu interposat per CCOO contra les set universitats públiques catalanes, en referència al pagament de la paga extraordinària de Nadal de 2012, i reconeix el dret dels treballadors a percebre la part proporcional de la paga extraordinària del mes de desembre de 2012 en la part meritada a data 15 de juliol de 2012.

Aquesta mesura afecta al personal d’administració i serveis laborals (PAS laboral), cosa que representa prop de 5.000 persones afectades entre les set universitats públiques catalanes (Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Rovira i Virgili).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 d’agost de 2013