Rebuig de la Comunitat Universitària de la UPC a les polítiques del rector i del govern de la Generalitat

Ahir es va constituir el claustre a la UPC, des de la secció sindical de CCOO a la Universitat de Lleida ens solidaritzem amb la situació que estan vivint els nostres companys i companyes. Us fem arribar el seu comunicat:

Barcelona 16 Abril 2013

Avui, per fi, s’ha constituït el claustre de la UPC , on s’han lliurat les signatures necessàries per demanar un claustre extraordinari per decidir eleccions anticipades a rector. El rector, s’ha compromès a portar el tema al proper Consell de Govern que tindrà lloc el proper 24 d’abril.
Durant el claustre, el rector, ha presentat el seu informe i ha rebut crítiques molt contundents on s’ha fet palesa la seva solitud.

S’han aprovat per àmplia majoria les tres mocions en contra de l’actuació del rector:

• retirada dels acomiadaments dels interins/es i professors/es associats,
  • retirada del pressupost i
  • retirada de l’acord UPC-Generalitat.
Això torna a posar de manifest la solitud del rector i el rebuig de la comunitat Universitària a la seva forma de fer les coses i a les decisions que ha pres.
CCOO dóna suport a les demandes del claustre i ens afegim a la petició majoritària d’eleccions anticipades a rector.

CCOO participarà activament en  totes les mobilitzacions que es convoquin per aturar els acomiadaments i aconseguir la resta de demandes dels treballadors i treballadores.

Document en PDF: co_02_upc_abril_2013

Blog CCOO Univesitats: http://ccoo-universitat.blogspot.com.es/2013/04/rebuig-de-la-comunitat-universitaria-de.html