La Generalitat confirma a la Mesa d’Universitats la retallada de la paga extra

Tal i com va passar fa unes setmanes a la Mesa de Funció Pública de la Generalitat, ahir, a la reunió de la Mesa d’Universitats es va traslladar la mateixa retallada de la paga extra per al personal de les universitats catalanes.

A continuació teniu el detall de com s’aplicarà aquesta retallada a cada col·lectiu:

• PAS-F i PDI-L: 50% de la quantitat al juny i 50% al desembre
  • PAS-L, PDI-L (Associats): se’ls traurà un 7,14% de les retribucions anuals perquè no tenen 14 pagues a l’any. La quantitat es traurà de manera prorratejada, en fraccions iguals, a partir del mes de març.
  • PDI-F: La quantitat corresponent es traurà de manera prorratejada, en fraccions iguals, a partir del mes de març. Les quantitats es detrauran dels complements salarials “regularització d’IPC” o equivalents i dels complements addicionals per mèrits docents, de recerca i de gestió.
  • Col·lectius exclosos: Personal investigador en formació i investigadors postdoctorals la contractació dels quals deriva de fons de recerca competitius. També queden excloses les persones amb salaris inferiors, en còmput anual a temps complert, a 1,5 vegades el salari mínim interprofessional.

Per als col·lectius de PAS-L i PDI-L, en el marc de la negociació col·lectiva, es podrà acordar una distribució diferent de la reducció retributiva.